ليست شماره تلفن هاي شركت پرستاري در كرج

۴۳ بازديد


موسسه پرستاري و پزشكي مهرگان نو با داشتن مجوز رستمي از وزارت بهداشت انواع خدمات پزشكي و پرستاري در براي سالمند و كودك و بيماران ارائه مي دهند كه مي توانيد از تمامي اين خدمات در منز استفاده كنيد البته لازم به ذكر است كه علاوه بر خدمات پرستاري اين مجموعه خدمات پزشكي و انواع تزريقات در منزل را نيز ارائه مي دهند.


شماره تلفن شركت پرستاري در كرج

دفتر پرستاري مهرگان نو با توجه به وضعيت سلامت و نياز بيمار انواع خدمات پرستاري در منزل و نوع زمان نگهداري تعيين مي شود. با توجه به درخواست مراقبت در منزل، مي توان آن را به صورت روزانه، 12يا 24 ساعته روزانه و ماهانه مشخص مي شود. به عنوان خدمات مراقبتي و بهداشتي در خانه ما خدمات پرستاري را براي بيماراني كه نمي توانند به بيمارستان بروند يا در رسيدن به بيمارستان مشكل دارند، به خانه يا محل كار شما ارائه مي دهيم.
كافي است با مركز پرستاري مهرگان نو تماس بگيريد تا خدماتي مانند پرستاري، ويزيت پزشك از سالمندان، كودك و بيمار، مراقبت از زخم، تجويز داروها و تزريق سرم هاي تجويز شده را با پرستاران حرفه اي و آموزش ديده مركز مراقبت در منزل داراي مجوز وزارت بهداشت در منزل يا محل كار خود دريافت كنيد.علاوه بر اين، بسته هاي خدمات پرستاري ساعتي، روزانه، هفتگي و ماهانه را در طول بستري و پس از ترخيص ارائه مي دهيم.
براي كسب اطلاعات دقيق مي توانيد با موسسه پرستاري و پزشكي تماس بگيريد و از خدمات مشاوره رايگان ما بهره مند شويد.
براي دريافت خدمات پرستاري در منزل بايد پروتكل كتبي بين موسسه و بستگان خانواده تنظيم شود، جزئيات خدمات پرستاري خصوصي كه خانواده ها مي توانند با آسودگي خاطر به بستگان خود واگذار كنند به صراحت بيان شود و توافق دوجانبه صورت گيرد. به اين ترتيب پرستار در منزل و شركتي كه خدمات پرستاري و پزشكي را ارائه خواهد داد، پرستار خصوصي تمامي مسئوليت ها را بر عهده مي گيرد و كيفيت خدمات را بر عهده مي گيرد.
شما مي توانيد با تماس با شمارهاي درج شده در متن زير تماس بگيريد و درخواست اعزام پرستار در منزل را داشته باشيد. اين مجموعه در تمامي نقاط كرج اعم از مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظيميه، فرديس و... پرستاران و پزشكان حرفه اي و متخصص را براي شما اعزام مي كنند.

شماره هاي تماس: خط ثابت 02634250797 همراه 09199782122

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.