برند آريا درب

وبلاگ سوگند

برند آريا درب

۳۳ بازديد

فروشگاه درب آريا درب

درب ضد سرقت

در سال‌هاي اخير يكي از تجهيزات ساختماني كه استفاده از آن‌ها افزايش يافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه كه از اسم آن مشخص است به درب هاي گفته مي شود كه مانع ورود سارقين شده و در مقابل هر گونه دستكاري، تخريب و اهرم نمودن ايمن و قابل اطمينان باشد كه شايان ذكر است اطمينان به منزله صد در صد نبوده ولي در مقايسه با درب هاي معمولي مي توان تفاوت بسيار زيادي را مشاهده نمود و به استحكام درب هاي ضد سرقت پي برد. كه برخلاف درب هاي معمولي اينگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستكاري قفل از سطح ايمني بسيار بالايي بر خوردار بوده و امنيت بسيار بيشتري از درب هاي معمولي حتي با نرده هاي حفاظتي، آكاردئوني دارند.

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان شامل دو دسته درب ميشود:

درب ضد سرقت چيني

درب ضد سرقت ايراني

 

درب ضدسرقت ايراني

آن بخش از نمونه هاي درب هاي ضدسرقت داخلي كه به طور كامل در داخل كشور توليد مي شوند در حال حاضر قابل مقايسه با نمونه هاي برتر دنيا بوده و به دليل استفاده از فناوري هاي روز دنيا، رعايت استاندارهاي جهاني در استفاده از مواد اوليه و ابعاد و اندازه هاي بازشوها و چهارچوب ها و بومي سازي آنها، مناسب با شرايط داخلي توليد مي شوند

درب ضد سرقت ايراني در بازار فعلي از جايگاه ويژه اي برخوردار است. چرا كه ويژگي ها و خصوصيات انواع درب ضد سرقت ايراني خوب و باكيفيت و از همه مهمتر تطابق آن با استانداردهاي جهاني توان رقابت با نمونه هاي ايتاليايي و ترك را فراهم آورده است. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ايراني 110*210 بوده كه با توجه به خانه هاي ايراني ساخته شده است، و با اين كه تمام استانداردها در آن رعايت شده از لحاظ قيمت بسيار مقرون به صرفه تر از ديگر نمونه هاست.

درب ضد سرقت چيني

قيمت درب ضد سرقت چيني نسبت به ساير انواع درب هاي ديگر مانند درب ضد سرقت ايراني و درب ضد سرقت ترك پايين است و به همين دليل به درب هاي ضد سرقت ارزان معروف مي باشند . چين مانند ساير تجهيزات ديگر در زمينه درب نيز وارد شده است و اكنون خود را به عنوان يكي از غول هاي فروشنده درب ضد سرقت معرفي كرده است هر در ضد سرقتي داراي ويژگي هاي منحصر به فردي مي باشد كه اين ويژگي ها باث وجه تمايز اين درب ها و تاثير روي خريدار براي خريد درب مي باشد .

درب‌هاي ضد سرقت كارتي

در اين نوع از درب‌هاي ضد سرقت از يك دستگاه كارتخوان براي مكانيسم امنيتي استفاده مي‌شود، كارت‌هاي اين دستگاه تنها براي اجازه استفاده شخصي است و يك حركت كوچك براي باز كردن درب مربوطه كافي است، اين محصول براي قشر كثيري از افراد پيشنهاد مي‌شود، علاوه بر اين يك محيط تجاري نيازمند چندين سيستم امنيتي است كه افراد خاصي بتوانند به آن دسترسي داشته باشند. بر طبق اين اطلاعات شما نيازمند نصب درب‌هاي ضد سرقت و فراهم كردن درجه بندي و مجوز براي كارمندان هستيد.

كنترل صفحه كليد

در درب‌هاي ضد سرقت با صفحه كليد كنترل، تركيبي از يك كد و كليد براي باز كردن درب اتاقي مربوطه استفاده شده است كه اغلب از حروف الفبا استفاده مي‌شود كه فقط افراد خاصي از اين كد مطلع هستند كه اين باعث جلوگيري دسترسي ساير افراد به محيط مربوطه مي‌شود. كارفرما ممكن است براي هر نفر يك رمز عبور خاص قرار دهد و يا اين كه فقط از يك كد خاص استفاده شود.

در مقايسه با سيستم‌هاي امنيتي كارتي اين سيستم داراي مزيتي خاص است. در صورتي كه كارت گم شود، شخصي كه به كارت دسترسي پيدا مي‌كند مي‌تواند از آن استفاده كند، هر چند كه وقتي شما از يك صفحه كليد كنترلي استفاده مي‌كنيد، اين ريسك شامل حال شما نمي‌شود.

انتقال راديويي

در اين سيستم از دستگاهي استفاده مي‌شود كه براي دسترسي اتوماتيك به درب‌هاي گاراژ استفاده مي‌شود و هنگامي كه دكمه موجود در فرستنده فشرده شود ، يك سيگنال فرستاده مي‌شود، كه پرسنل امنيتي آن سيگنال را دريافت مي‌كنند و يا اين كه درب با يك سيستم اتوماتيك باز مي‌شود. شما بايد توجه داشته باشيد كه در سازمان‌هاي بزرگ رفت و آمد از اين درب‌هاي ورودي زياد است . اين درب‌ها به آرامي باز مي‌شوند و با كمي تاخير همراه است. كسي كه قصد ورود و يا خروج دارد بايد از چند لحظه قبل به آرامي كليد فرستنده را فشار دهد.

ردياب حلقه‌اي

شما ممكن است ردياب حلقه‌اي را براي ورود وسيله‌هاي‌تان نصب كنيد اين ردياب به طور گسترده‌اي توسط كاربران استفاده مي‌شود و از يك سيم حلقه‌اي در اين سيستم به منظور جاسازي در سنگ فرش استفاده شده است و جريان الكتريكي در اين سيم جريان پيدا مي‌كند در نتيجه يك جريان مغناطيسي در اطراف آن ايجاد مي‌شود و در زمان عبور وسيله نقليه، ساختار فلزي وسيله نقليه باعث ايجاد ميدان مغناطيسي ديگر مي‌شود و تداخل دو ميدان مغناطيسي صورت مي‌گيرد، از يك نمايشگر براي ثبت تغييرات استفاده مي‌شود و سپس درب ورودي باز مي‌شود.

در هنگام خريد درب ضد سرقت جديد بايد به چه ويژگي‌هايي توجه كنيم؟

· جنس درب

· نوع قفل به كار رفته

· تنوع رنگ و طرح مناسب با دكور داخلي

· نقوش برجسته و جذاب روي درب

· تامين امنيت ساختمان

بهترين درب ضد سرقت مناسب براي امنيت چيست؟

بهترين درب ورودي براي امنيت دو نوع دارد: جنس درب و قفل درب.

راهنماي ما به درب‌هاي UPVC، كامپوزيت و چوبي توجه مي‌كند و به شما مي‌گويد هنگام انتخاب بهترين قفل درب جلو به چه نكاتي توجه كنيد. بهترين درب ورودي براي امنيت درب ورودي است كه مانع از ورود اجباري هر كسي به ملك شما شود.

روزهايي كه مي‌توانستيد درب ورودي خانه‌تان را باز بگذاريد، گذشته است و امروز، واقعيت تلخ اين است كه صاحبان خانه‌ها بايد تمام تلاش خود را براي محافظت از خانه‌هاي خود انجام دهند. درب ضعيف‌ترين نقطه ورود به خانه شما است – ۷۶ درصد سارقان از درب وارد مي‌شوند و ۵۹ درصد سرقت‌ها در جلوي خانه اتفاق مي‌افتد و مزاحمان سريع و با اطمينان كار مي‌كنند.
براي محافظت از خانه خود، بايد بدانيد كه بهترين درب ورودي را براي امنيت داريد. گروه صنعتي خان به خدمت شما آمده است تا با توليد بهترين درب هاي ضد سرقت امنيت و آرامش شما را در منزل تامين كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.