فروش پارتيشن دوجداره

۲۵ بازديد

قيمت پارتيشن دوجداره

در حوزه دكوراسيون داخلي، اجراي بخش بندي و پارتيشن از پركاربرد ترين انتخاب ها براي استفاده بهينه از فضا است. پارتيشن در انواع و اقسام متفاوتي طراحي و توليد مي شود و هم چنين از تنوع بالايي نيز برخوردار است. بنابراين افراد با هر سليقه اي مي توانند انتخاب مناسب خود را داشته باشند. 
 يكي از بهترين انواع پارتيشن هاي اداري به منظور جداسازي فضاهاي كاري، پارتيشن دوجداره است كه طرفداران بسياري نيز دارد. اين پارتيشن ها به شما كمك مي كند كه علاوه بر تفكيك فضا، محيط كاري مجزايي را براي كارمندان خود فراهم نماييد. 
پارتيشن اداري دوجداره در مراكز اداري، تجاري و سازمان ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از دلايل استقبال بالاي اين نوع از پارتيشن اين است كه در برابر حرارت و آلودگي هاي صوتي مقاومت بسيار بالايي دارد بنابراين از هدررفت انرژي ممانعت به عمل مي آورد. هم چنين اين پارتيشن ها موجب استفاده موثرتر از فضا مي شود. 
لازم به ذكر است كه از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد پارتيشن هاي دوجداره، اين است كه محصولي را به مشتري ارائه مي دهد كه در عين حفظ زيبايي، كاربردي نيز باشد. در صورتي كه مي خواهيد راجع به پارتيشن دوجداره، انواع آن، مزايا و ويژگي هايش بيشتر بدانيد، مطالعه اين مطلب از وب سايت چوبافرم را از دست ندهيد.

پارتيشن دوجداره

از پارتيشن دوجداره به منظور تبديل يك فضاي بزرگ به فضاهاي كوچكتر و استفاده بهينه از فضا و افزايش راندمان استفاده مي شود. پارتيشن دوجداره علاوه بر محيط هاي اداري و سازمان ها در منازل نيز كاررد دارد. در مراحل ساخت اين پارتيشن با توجه به درخواست و سليقه مشتري از ام دي اف، شيشه و يا آلومينيوم استفاده مي شود.
از ديگر ويژگي هاي پارتيشن دوجداره، استحكام و مقاومت اين نوع از پارتيشن به دليل دوجداره بودن آن است. با توجه به اين امر كه پارتيشن دوجداره از استحكام بالايي برخوردار است، ستون هاي زيادي ندارد و بدون ستون نيز بر روي زمين نصب مي شود.
پارتيشن دو جداره نوعي از پارتيشن است كه به منظور جلوگيري از انتقال صدا و استفاده بهينه از حرارت در فصل زمستان، مورد استفاده قرار مي گيرد. بنابراين داراي عايق بندي رطوبتي و حرارتي نيز مي باشد.
پارتيشن دوجداره مي تواند به دو صورت فريم دار و فريم لس طراحي و اجرا شود البته بايد به اين نكته توجه فرماييد كه در صورت اجراي پارتيشن كركره اي نمي توان از نوع فريم لس استفاده كرد و حتما پارتيشن بايد از نوع فريم دار باشد .

ويژگي هاي پارتيشن هاي دوجداره

  • پارتيشن‌هاي دو جداره بدون ستون هستند، روي زمين قرار مي‌گيرند، داراي مقاومت بالا هستند و مي‌توانند در ابعاد كوتاه، نيمه بلند، بلند يا كاملاً پوشيده تا سقف ساخته شوند.
  • پارتيشن دو جداره محيط را كاملاً در مقابل صدا و مزاحمت‌هاي صوتي اطراف عايق ‌بندي مي‌كند و موجب مصرف بهينه سوخت و جلوگيري از اتلاف انرژي مي‌شود.
  • موجب زيبايي فضاهاي كاري مي‌شود و براي پرسنل حريم خصوصي ايجاد مي‌كند. در چنين شرايطي كارمند با فراغت خاطر به فعاليت روزانه خود مشغول مي‌شود و راندمان كاري‌ اش افزايش مي‌يابد.

مزاياي پارتيشن دوجداره

  1. تقسيم كنندگي محيط
  2. مقرون به صرفه بودن نسبت به روش هاي دائمي
  3. نورپردازي مناسب و طبيعي
  4. نصب سريع
  5. عايق در برابر حرارت و صوت
  6. شيشه سكوريت مقاوم در برابر ضربه

انواع پارتيشن دوجداره

 

پارتيشن دوجداره فريم دار

در اين نوع از پارتيشن دوجداره، قسمت هايي از شيشه با فريم آلومينيومي پوشانده شده است. پارتيشن دوجداره فريم دار نسبت به نوع فريم لس از مقاومت بالايي برخوردار است. لازم به ذكر است پارتيشن هاي دوجداره به دليل داشتن فريم آلومينيومي از طرح ها و تنوع بالايي نيز برخوردار است.

پارتيشن دوجداره فريم لس

پارتيشن دوجداره فريم لس به نحوي است كه در قسمت هاي شيشه اي آن هيچ نوع قاب آلومينيومي به كار نمي رود. ايجاد فضاي باز و برخورداري از نور طبيعي از جمله مزيت هاي اين نوع از پارتيشن است. با استفاده پارتيشن فريم لس مي توان فضاي كاري را به محيطي مدرن تبديل نمود.

پارتيشن دو جداره شيشه‌اي

يكي از انواع پارتيشن هاي دو جداره ، نوع شيشه‌اي است كه از آلياژ آلومينيوم و استيل پروفيل اختصاصي توليد مي‌شود و از مرغوبيت بسيار بالايي بهره‌مند است.

پارتيشن ام دي اف

از با كيفيت ترين انواع پارتيشن هاي دو جداره است كه با توجه به نوع نياز كاربر در طرح ها و رنگ هاي مختلفي تعيين مي گردد.

پارتيشن دوجداره تلفيق شيشه و ام دي اف

اين نوع پارتيشن، از به روزترين و پركاربردترين نوع پارتيشن‌ها محسوب مي‌شود كه داراي پنل ام دي اف و قاب شيشه اي است.  روكش استفاده شده براي آن از نوع ملامينه و ضد خش است.

پارتيشن فريم آلومينيومي

پارتيشن دوجداره آلومينيومي مناسب براي فضاهاي خصوصي است و بسيار كاربردي و كارآمد براي انواع مكان هاي اداري و تجاري مي‌باشد.

پارتيشن فلزي

پارتيشن فلزي يكي از اجزاي طراحي مدرن داخلي است كه براي تقسيم فضا استفاده مي‌شود و قابليت برش  و طراحي با cnc  را دارد.

قيمت نصب پارتيشن دوجداره

تعيين هزينه نصب پارتيشن دوجداره به عواملي همچون متريال، ابعاد و سايز آن بستگي دارد. هم چنين انتخاب نوع پارتيشن از لحاظ فريم دار و يا فريم لس نيز در ميزان هزينه تاثيرگذار است. جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.
شركت چوبافرم از جمله شركت هايي است كه با چند دهه تجربه در زمينه نصب و اجراي انواع پارتيشن ها من جمله دوجداره خدمات و توليدات كم نظيري را به سازمان ها، ادارات، منازل و ديگر مراكز ارائه داده است.

مراحل نصب پارتيشن دوجداره

 

ساخت، نصب و اجراي پارتيشن داراي مراحلي به شرح زير است:

  1. پس از بازديد و اندازه‌ گيري از محل توسط متخصص توليد پارتيشن، مشتري نوع و متريال پارتيشن را انتخاب و سپس متخصص پلان پارتيشن را طراحي و ترسيم مي‌كند.
  2. پس از طراحي و ترسيم نقشه، مشتري مي‌تواند با توجه به محيط و دكوراسيون ساير قسمت‌ها، رنگ و طرح مورد نياز خود را انتخاب كند كه لازم است به تأييد طراح برسد.
  3. اقدام به ساخت و توليد و در نهايت اجراي پارتيشن در محل مناسب كه آخرين مرحله فرآيند كار است.

منبع:

https://chubaform.com/post/5/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.