قيمت پارتيشن متحرك استيل

۳۳ بازديد

پارتيشن استيل يكي از اجزاي بسيار مهم در دكوراسيون ادارات است و مي‌تواند نقش بسيار مهمي را در ايجاد يك فضاي دلنشين فراهم كند.

يكي از زيباترين سازه هاي استيل كه تحت عنوان پارتيشن استيل و يا حفاظ استيل نيز از آن نام برده مي شود، از جمله مدل هايي است كه به منظور جدا سازي و تفكيك فضا مي توان انتخاب نمود. اين نوع از پارتيشن ها در محيط هاي اداري و دفاتر بسيار پر كاربرد است.
پارتيشن هاي اداري با توجه نوع نياز مشتري ونوع متريال طراحي و توليد مي شوند اما يكي از پر طرفدارترين نوع آن ها، پارتيشن استيل است كه از زيبايي خاصي برخوردار است؛ شكيل بودن اين نوع از پارتيشن ها سبب مي شود تا افراد بتوانند دكوراسيون و محيط اطراف خود را به فضايي مدرن و فوق العاده تبديل نمايند.
با توجه به اين امر كه اين نوع از پارتيشن، داراي فريم استيل مي باشد، از مقاومت و استحكام بالايي در برابر ضربه، رطوبت و.. برخوردار است. گروه مهندسي چوبافرم علاوه بر ساخت پارتيشن استيل، انواع دكور استيل داخلي را نيز طبق سفارش مشتري در ابعاد و رنگ بندي هاي مختلف با بالاترين كيفيت توليد و توزيع مي كند.

پارتيشن استيل

به منظور جدا سازي فضاي داخلي و قسمت هاي مختلف محيط هاي اداري و منازل، پارتيشن استيل يك انتخاب متفاوت و جذاب خواهد بود. پارتيشن استيل در انواع طرح ها، سايزها و رنگ هاي مختلف (طلايي، سيلور و بژ) طراحي و توليد مي گردند. اين نوع از پارتيشن علاوه بر اينكه فضاي كمي را اشغال مي كند، وزن كمي دارد و مانع از عبور نور نيز نمي گردد.
 پارتيشن هاي اداري با توجه به مقياس هاي مختلفي دسته بندي مي شود و از تنوع بسياري نيز برخوردارند. شكل ظاهري پارتيشن ها از عوامل اصلي تعيين كننده نوع و دسته بندي پارتيشن است. در يك دسته بندي كلي پارتيشن ها به انواع ثابت و متحرك، دوجداره و تك جداره تقسيم بندي مي شوند. با توجه به ميزان تركيب شيشه و يا ام دي اف با پارتيشن ها، نوع پارتيشن استيل شيشه اي و پارتيشن استيل ام دي اف را خواهيم داشت. 

پارتيشن استيل طلايي

پارتيشن طلايي استيل از زيباترين و لوكس ترين نوع از انواع پارتيشن استيل مي باشد. باتوجه به براقيت اين پارتيشن، فضاي دكوراسيون از زيبايي و جلوه بسياري برخوردار است امكان ست شدن با مبلمان هاي استيل را فراهم مي نمايد و هم چنين محيط را بزرگ تر از آنچه كه هست نشان مي دهد.

مزاياي پارتيشن استيل

  1. امكان خصوصي نمودن فضاها

  2. زيبا، شكيل، لوكس و لاكچري

  3. استفاده از فضا به صورت چند منظوره

  4. امكان نصب سريع و آسان

  5. امكان تغيير فضا

  6. هزينه مقرون به صرفه و بسيار كم

  7. تنوع در طرح و رنگ

  8. ايمني بسيار

قيمت پارتيشن استيل

قيمت پارتيشن استيل با توجه به موارد مختلفي همچون نوع پارتيشن (تركيبي با شيشه و يا ساده، تك جداره، دو جداره)، عمليات نصب، ابعاد و متراژ پارتيشن، با توجه به متريال ها، يراق آلات استفاده شده و... متفاوت خواهد بود. شما مي توانيد براي اطلاع از قيمت به روز پارتشين هاي استيل با كارشناسان مجموعه چوبافرم در ارتباط باشيد. 

نكات مهم خريد پارتيشن استيل

ميزان كيفيت مواد اوليه پارتيشن استيل

به منظور ساخت پارتيشن در انواع مختلف، از متريال هايي استفاده مي شود كه در نوع انتخاب پارتيشن بسيار تاثير گذار است. يكي از موارد بسيار مهم در انتخاب پارتيشن، استفاده از مواد اوليه با كيفيت است. در صورتي كه براي ساخت پارتيشن از مواد اوليه خوب و با كيفيتي استفاده نشده باشد، از مقاومت پاييني برخوردار است و به راحتي خراب مي شود. مواد اوليه مرغوب سبب درخشندگي و جلوه گر شدن پارتيشن مي شود.

ثبات و استحكام پارتيشن استيل

ايستادگي و ثبات پارتيشن ها سبب مي شود كه هنگام برخورد به آساني از حالت خود جدا نشود. در محيط كار و اداري ممكن است وسايل به پارتيشن ها برخورد داشته باشد؛ بنابراين لازم است كه در زمان خريد، به اين خصوصيت نيز توجه بيشتري شود.

ابعاد و اندازه پارتيشن استيل

 ابعاد، اندازه و ارتفاع پارتيشن استيل با توجه به فضاي مورد نظر تعيين مي گردد چرا كه در صورتي پارتيشن هاي استيل كارايي و كاربرد دارند كه دقيقا مطابق همان اندازه و ارتفاعي كه مورد نياز است باشد. در صورتي كه پارتيشن ها كوچكتر و يا بزرگ تر از اندازه ايده ال و در حد نياز باشد، از ميزان زيبايي طرح نهايي كاسته مي شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.