يخچال ايستاده دست دوم

۴۳ بازديد

يخچال ايستاده فروشگاهي از انواع پر كاربرد و پر طرفدار در بين يخچال صنعتي مي باشد، جنس بدنه ي اين محصول بستگي به تعداد درب تعيين مي شود كه به دودسته استيل و گالوانيزه تقسيم مي شود، هر يك از اين جنس بدنه ها داراي ويژگي هاي خارق العاده اي است كه مي توان به ضد زنگ بودن و مقاوم بودن آن اشاره كرد. شيشه هاي بكار رفته در اين يخچال ها دوجداره بوده كه بين جداره ها از گاز آرگون استفاده شده است كه يكي از بهترين گازهاي خنك كننده بوده كه علاوه بر ايجاد دماي مناسب براي نگهداري و سالم ماندن محصولات غذايي و خوراكي شما مفيد است، از خارج شدن برودت دستگاه نيز جلوگيري مي كند. طبقه هاي يخچال ويتريني ايستاده با توجه به ابعاد و تعداد درب هاي آن متغير مي باشد كه از شيشه هاي مقاوم ساخته شده تا به راحتي بتوانيد محصولات غذايي، خوراكي، لبني و.. را قرار دهيد. در ادامه به ويژگي ها و انواع يخچال هاي ايستاده مي پردازيم با صنايع برودتي اورست همراه باشيد.

قيمت يخچال ايستاده دست دوم

يخچال ايستاده در چه مكانهايي استفاده ميشوند؟

يخچال ايستاده يكي از مهم ترين تجهيزات هر فروشگاه مواد غذايي مي باشند؛ و با توجه به محصولي كه قصد نگهداري آن را داريد در طرح ها و ابعاد مختلف توليد مي شوند.

ما در صنايع برودتي اورست با توجه به نياز هاي مختلف، طرح هاي مختلفي از يخچال ايستاده را براي هر صنف توليد مي كنيم تا خريدار بتواند از ميان تنوع محصولات، دستگاه مورد نظر خود را خريداري كند.

يخچال ايستاده فروشگاهي

ابعاد يخچال ايستاده كدام است؟

يخچال ايستاده  ويتريني در ابعاد: ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته مي شوند. اين محصول در انواع: تك درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب توليد مي شود و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

يخچال ايستاده لوكس

قيمت يخچال ايستاده

يخچال ايستاده همانطور كه ذكر شد در مدل ها و ابعاد هاي گوناگوني توليد شده و عرضه مي شود كه شما ميتوانيد از طريق تماس باما براي خريد يخچال ويتريني ايستاده اقدام كنيد همچنين اگر دنبال يخچال ايستاده دست دوم هستيد نيز مي توانيد با مشاورين ما در ارتباط باشيد.

كارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

 كارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

يخچال ايستاده سوپرماركتي

    مشخصات هر يخچال ايستاده اي با توجه به كاربردي كه دارد متفاوت است. براي مثال يخچال قصابي ظاهر و كيفيت بسيار متفاوتي نسبت به ساير يخچال ها دارد. چرا كه درون اين دستگاه آويز لاشه نصب شده و همچنين استيل به كار برده شده در آن ۳۰۴ است و كاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو مي باشد.
    يخچال مغازه در مدل هاي قصابي، يخچال قنادي، يخچال لبنياتي و يخچال سوپري، هايپري و يخچال پروتئيني با توجه به محصولات نگهداري شده و مشخصات فني منحصر به خود را دارند.

  • يخچال ايستاده تك درب

  • يخچال ايستاده دو درب

  • يخجال ايستاده سه درب 

  • يخچال ايستاده چهار درب 

  • يخچال ايستاده شش درب

  • يخچال ايستاده هشت درب

بررسي مشخصات فني يخچال صنعتي فروشگاهي

يخچال ايستاده سه درب

مشخصات  فني يخچال ايستاده 
ابعاد بستگي به تعداد درب 
جنس بدنه بيروني گالوانيزه
جنس بدنه داخلي گالوانيزه
جنس درب شيشه دوجداره
عايق  تزريق فوم
تاج دارد
روشنايي LED دارد
قدرت موتور بستگي به ابعاد 

خط توليد يخچال ايستاده

 قيمت يخچال مغازه و سوپر ماركت

شرايط گارانتي

    كابين يخچال از جمله: اپراتور، كندانسور، ترموستات، اورلودو.
    در صورت نقص فني موارد ذكر شده بنا به تشخيص دايره سرويس صنايع برودتي اورست در مدت ۱۸ ماه پس از تاريخ توليد به طور رايگان تعمير و يا تعويض خواهد شد.
    اين تعهد در صورتي قابل اجرا است كه نقص فني در اثر عدم توجه به نكات فني در موقع ساخت باشد و عوامل ديگري از قبيل نوسانات برق، ضعف ولتاژ نيروي برق، سهل انگار و عدم مراقبت در نگهداري، شكستي ناشي از سقوط و موارد مشابه را شامل نمي شود.
    شيشه شامل گارانتي نمي باشد.

نحوه سفارش و شرايط خريد و تحويل محصول به چه شكل است؟

    براي خريد محصولات صنايع برودتي اورست، لطفا با كارشناسان فروش ما در تماس باشيد.
    شما مي توانيد از سراسر كشور سفارش خود را به صورت تكي و حتي عمده به صورت آنلاين و حتي حضوري ثبت كنيد.
    ارسال به سراسر كشور از طريق باربري هاي معتبر صورت مي گيرد.

يخچال ايستاده سه درب  ايلام

بار ارسالي يخچال ايستاده سه درب از ايلام

يخچال ايستاده شش درب فروشگاهي

يخچال شش درب فروشگاهي

يخچال ايستاده سبزي فروشي

براي خريد يخچال ايستاده بايد چه مسائلي را در نظر بگيريم؟

    از اين رو شما هنگام خريد يخچال ايستاده بايد تمامي شرايط از جمله: كاربرد، دماي يخچال، فضاي فروشگاه و شرايط اقليمي شهرتان را در نظر بگيريد، و در صورت نياز با كارشناسان فروش ما در ميان بگذاريد، تا بتوانيد با خريد محصول مناسب، كسب و كار خود را به بهترين نحو توسعه دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.