استخدام پرستار كودك و نوزاد در منزل

۳۲ بازديد

پرستار كودك در منزل و كرج

نياز به پرستار كودك در منزل ممكن است براي تمامي خانواده ها به خصوص مادران شاغل كه وقت كافي براي تربيت و مراقبت از فرزند خود ندارند يك امر طبيعي است، كه شما مي توانيد براي انجام امور روزانه و شخصي كودك خود از موسسه پرستاري مهرگان نو در خواست يك پرستار كودك در منزل خود داشته باشيد.

پرستار كودك يك فرد آموزش ديده و متخصص است كه خدمات مراقبتي و آموزشي در منزل را به كودك ارائه مي دهد.

مراقب كودك از روند رشد كودك آگاهي و شناخت كامل دارد. براي كودك محيط هيجان انگيز و راه هاي بسياري براي يادگيري ايجاد مي كند.

پرستار با والدين در تعامل است، به نگراني‌هاي والدين توجه مي كند و راه كارهاي مناسب را در برخورد با كودك و خانواده استفاده مي كند و در تلاش است تا كودك را در رسيدن به اهدافي كه والدين برايش تعيين كرده‌اند، راهنمايي كند.پرستاربچه به عنوان فردي قابل اعتماد همراه و همدم كودك است. پرستار مي تواند به صورت پاره وقت و يا تمام وقت در كنار خانواده باشد.

نكاتي كه بايد براي استخدام پرستار كودك بدانيد

پيدا كردن يك پرستار خوب و قابل اعتماد به زمان و تحقيق دقيق نياز دارد.

والدين مي توانند با استفاده از روش هاي مختلفي اقدام به استخدام پرستار و مراقب كودك كنند. در ادامه اين مطلب به مهم ترين نكته ها مي پردازيم.

  1. ابتدا دقيقا مشخص كنيد چه پرستاري نياز داريد و پرستار شما دقيقا چه مسئوليت هايي خواهد داشت.

  2. سپس تحقيقات جامعي انجام دهيد، از تجارب دوستان و آشنايان خود استفاده كنيد. افراد قابل اعتماد مهمترين منبع براي معرفي يك مركز پرستار معتبر هستند.

  3. مراكز پرستاري كودك را در اطراف خود پيدا كنيد و براي دريافت مشاوره به آن ها مراجعه كنيد.

  4. با پرستاران كودكي كه به شما معرفي مي شوند مصاحبه كنيد.

  5. سعي كنيد در زماني مصاحبه انجام دهيد كه كودك نيز در جلسه حضور داشته باشد.

  6. با آنها در مورد فلسفه كاريشان، علايق، سابقه كاري، مهارت رانندگي و چگونگي گذران اوقات فراغت و ايده هايي كه در اين زمينه دارند صحبت كنيد.

  7. در دوره اي آزمايشي عملكرد پرستار را مورد سنجش قرار دهيد. از پرستار كودك درخواست كنيد تا به صورت آزمايشي در كنار كودك شما حضور پيدا كند و از نزديك عملكرد او را ارزيابي كنيد و در نهايت انعقاد قرار داد را انجام دهيد.

نكاتي كه بايد براي استخدام پرستار كودك بدانيد

وظايف پرستار كودك در منزل

  • محافظت از كودك در غياب والدين.

  • داشتن مهارت كافي در تغذيه و تعويض پوشك كودك

  • مهارت در آماده كردن غذا و شير خشك كودك

  • داشتن توانايي در كنترل رفتارهاي خطرناك و آسيب زننده كودك

  • تجربه در انجام بازي با كودك و تشويق كودك به انجام فعاليت هاي آموزشي

  • توانايي انجام امور منزل

  • توانايي آماده كردن غذاي متناسب با سن كودك

  • توانايي حفظ آرامش و عكس العمل سريع در موقعيت هاي اضطراري

  • داشتن رفتار توام با آرامش و مهرباني با كودك

  • داشتن توانايي كار با رايانه

  • داشتن توانايي انجام كمك هاي اوليه و احياي قلبي تنفسي

  • برخورد و رفتار بين فردي مناسب

  • داشتن رويكرد حرفه اي به مراقبت از كودك

  • حفظ اطلاعات خانوادگي و مالي خانواده

  • تطابق پيدا كردن با نيازهاي مختلف كودك

  • داشتن توانايي حل مساله و آموزش آن به كودك

  • قابل اعتماد بودن در زمان غياب والدين

  • توانايي سازماندهي و مديريت مناسب ها و مهماني هاي خانواده

  • پر انرژي بودن براي مديريت فعاليت هاي كودك، غذا دادن به كودك و آماده كردن كودك براي استراحت

وظايف پرستار كودك در منزل

آماده كردن كودك براي استخدام پرستار

 هر پدر و مادري آرزو ميكند كه فرزندش در مواقع نبود آن ها حال به هر علتي، ايمن باشد و از طرفي مراقبت هاي مربوطه انجام بگيريد، مراقب كودك بهترين گزينه بري شما مي باشد، در ابتدا ممكن است كودك شما ازماندن پيش مراقب و پرستار خود بترسد و قبول كردن اين موضوع برايش سخت باشد اما به مرور زمان به شرايط جديد عادت مي كند و كارهايي از قبيل بازي كردن، غذا دادن، خواباندن و...) كه پرستار انجام مي دهد باعث علاقمند شدن كودك مي شود. مي توانيد در ابتداي استخدام پرستار بچه خودتان چند روزي پيش كودك و پرستار بمانيد تا از كار پرستار مطمئن شويد و كودكتان براي شرايط جديد آماده شود و به تدريج آنها بايكديگر تنها بزاريد.

آماده كردن كودك براي استخدام پرستار

استخدام پرستار كودك در كرج

خدمات مراقبتي و پرستاري در منزل به دو دسته پرستار مقطعي (نيمه وقت) و پرستار شبانه روزي تقسيم مي شود. والديني كه به صورت پاره وقت شاغل هستند، استفاده از خدمات مقطعي گزينه مناسب تري برايشان مي باشد. خدمات مقطعي مي تواند به صورت شبانه، روزانه و يا ساعتي مقرر شود.

استخدام پرستار كودك در كرج

حقوق پرستار كودك در منزل

عوامل مختلفي كه بر عملكرد و انتخاب پرستار كودك تاثير گذار است، بر ميزان حقوق پرستار نيز موثر است.

عواملي من جمله زمان كاري پرستار كه مقطعي باشد يا شبانه روزي و يا نوع خدماتي كه به كودك ارائه مي شوند نيز بر حقوق پرستار كودك موثر است.

شما طي تماس با مراكز پرستاري كودك مي توانيد از جزئيات عملكرد پرستار و هزينه دقيق آن اطلاع كسب كنيد.

حقوق پرستار كودك در منزل

انواع خدمات پرستاري و مراقبتي موسسه مهرگان نو

خدمات پرستار كودك در منزل به چند دسته تقسيم بندي مي شوند كه با توجه به سن و نياز كودك و والدين متفاوت مي باشد، آگاهي داشتن از تفاوت وظايف مراقبين و پرستاران به شما كمك مي كند تا انتخاب آگاهانه تري داشته باشيد.در ادامه به انواع خدمات مي پردازيم و شما مي توانيد با در نظر گرفتن كودك و نياز خود، انتخاب كنيد.

استخدام مادريار در منزل براي كودك

استخدام مادريار در منزل براي كودك

افرادي هستند كه داراي تجربه كاري با كودك بوده، تجربه مادرشدن دارند، اصول كاري با كودك را مي دانند. مادرياران به صورت خاص از كودكان زير 2 سال مراقبت مي كنند. مادرياران علاوه بر نگهداري از كودك، انجام امور منزل را نيز به عهده دارند.تربيت كودك بر اساس توصيه والدين، آماده كردن شير خشك نوزاد و تهيه غذاي كودك و استحمام كودك، تعويض لباس و پوشك، تعويض لباس و پوشك، شستن لباس هاي كودك، كمك به دستشويي رفتن كودك و آموزش آنتوجه به آرامش رواني و احساسات كودك و ثبت رفتارهاي كودك و گزارش هرگونه اختلال و رفتار غير معمول به خانواده

اعزام كودكيار به خانه

اعزام كودكيار به خانه

اين دسته از مراقبين به صورت تخصصي تر و با داشتن مدرك كودكياري و گذراندن دوره هاي آموزشي به نگهداري از كودك مي پردازند. كودك ياران تمام وقت خود را صرف مراقبت و آموزش كودكان مي كنند و والدين مي توانند با آرامش به امور شخصي و كاري خود رسيدگي كنند.

خدمات پرستاري تخصصي براي كودكان

براي نگهداري و پرستاري از كودك خود گاهي نياز به پرستاري و مراقبت با تخصص خاصي هستيد كه گروه حرفه اي موسسه مهرگان نو اين امكان را براي شما فراهم كرده است.

پرستار كودك معلول

پرستار كودك معلول

پرستاران و مراقبان كودك معلول جسمي و ذهني لازم است مهارت هاي خاصي را در نگهداري و مراقبت از اين طيف كودكان به كار ببرند زيرا به مراقبت و توجه بيشتري در زمينه نظافت، تغذيه و سرگرمي ها نياز دارند. پرستاران معلولين به ويژه كودكان بايد مهارت و دانش كافي در زمينه مراقبت از آنان را داشته باشند. زيرا پرستاراني كه داراي سابقه كار در اين موارد باشند ، درك بهتري از مشكلات يك كودك معلول خواهند داشت . پرستاري و مراقبت كودك معلول ذهني و جسمي در منزل يكي از سخت ترين نوع مراقبت هاست. زيرا بايد انواع مهارت ها را در زمينه نگهداري از كودك معلول و تغذيه و انواع بازي ها داشته باشد.

پرستار نوزاد در منزل

پرستار نوزاد در منزل

زمانيكه پدر و مادر به دليل مشغله هاي زياد زندگي امروزي نمي توانند تمام وقت كنار نوزاد خود باشند، براي نگهداري از نوزاد خود نيازمند حضور پرستار نوزاد مي باشند. اين انتخاب نيازمند اعتماد كافي به مهارت و امانت‌داري پرستاري است كه براي نوزاد خود انتخاب مي‌كنيد. چنانچه به دنبال پرستار نوزاد در منزل هستيد، موسسه پرستاري مهرگان نو در كنار شماست تا با استفاده از پرسنل با تجربه و آموزش ديده، بهترين خدمات را با بهترين كيفيت به شما ارائه نمايند و آرامش ذهني براي شما و بهترين كيفيت نگهداري از نوزاد را براي شما به همراه بياورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.