خدمات پرستاري در منزل مهرشهر، گوهردشت كرج

۲۹ بازديد

استخدام پرستار در منزل اصولا براي نگهداري از كودك، سالمند و يا فرد بيمار مورد استفاده قرار مي گيرد كه از طريق افراد متخصص كه شامل پرستاران و مراقبان با تجربه هستند، در واقع پرستار در منزل به معناي داشتن دانش كافي و تجربه ي بالا براي نگهداري و مراقبت از بيمار به صورت كاملا حرفه اي و دقيق طبق دستور پزشك مي باشد. موسسه پرستاري و پزشكي مهرگان نو با اعزام پرستار خانم و يا آقا امكان مراقبت و نگهداري از فرد را در منزل وي با ايجاد محيطي آرام فراهم مي سازد.

 پرستار در منزل كرج

پرستار در منزلپ

چنانچه به دليل نداشتن وقت آزاد (به علت مشغله كاري) براي نگهداري از سالمند، كودك و يا بيمار خود و يا اينكه از دانشن كافي براي بهبودي و محافظت از اعضاء خانواده تان توانايي مراقبت را نداريد بهترين گزينه براي اين كار تماس گرفتن با موسسه پرستاري و پزشكي و استخدام پرستار در خانه مي باشد. با اعزام پرستار آقا و خانم در منزل شما مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه به بهترين روش ممكن از فرد مورد نظر شما نگهداري مي شود و براي بهبودي شخص تلاش دلسوزانه مي كند، جدا از اينكه اين افراد پرستاران تحصيل كرده و با تجربه اي هستند كه وسواسانه توسط موسسه مهرگان نو انتخاب شده اند كه در تمامي نواحي كرج از جمله، مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظيميه و... آماده ارائه خدمات پرستاري شبانه روزي، پرستار ساعتي در منزل، هفتگي و نيمه وقت با هزينه مناسب مي باشد.

استخدام پرستار خصوصي در منزل

خدمات مراقبتي از سالمند و يا فرد بيمار در منزل او به مرافب بهتر و راحت از بيمارستان، بهزيستي و خانه سالمندان است زيرا فرد آرامش و احساس راحتي بيشتري دارد و با استخدام پرستار خصوصي به شما و خانواده اين امكان را مي دهد كه در محيطي امن كه شما استقلال كافي داريد به ارائه خدمات پرستاري و پزشكي و مراقبتي براي بهبود يافتن از انواع بيماري از جمله بيماري قلبي، ديابت، پاركينسون و... بپزدازند، از طرفي خانواده با خيال راحت و اطمينان خاطر فرد دلبند را به پرستار سپرده و از منزل براي انجام كارهاي روزانه خود خارج مي شود، لازم به ذكر است كه موسسه پرستاري مهرگان نو با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و دادن قرار داد به شما اين اعتماد را ايجاد ميكند.

پرستار در منزل كرج

انواع خدمات پرستاري در منزل

  • پرستار بيمار در منزل

  • پرستار سالمند در منزل

  • پرستار كودك در منزل

چه زماني به پرستار در منزل نياز داريد؟

هدف اصلي خدمات پرستاري در منزل، درمان يك بيماري يا آسيب است. خدمات پرستاري در منزل معمولاً شامل مراقبت از زخم براي زخم هاي فشاري يا زخم جراحي، آموزش بيمار و مراقب، درمان وريدي يا تغذيه، تزريقات، درمان هاي توانبخشي و نظارت بر بيماري هاي جدي و وضعيت سلامت ناپايدار است. 

قيمت پرستار در منزل

مزاياي مراقبت پرستاري در منزل چيست؟

مزاياي مراقبت هاي بهداشتي و پرستاري در خانه شامل راحت بودن فرد نسبت به بستري شدن در بيمارستان و آسايشگاه، به بدست آوردن سلامت زودتر بيمار نيز از طريق حمايت هاي پزشكي و پرستاري و توانبخشي كمك شاياني مي كند، و پرستار رژيم غذايي و تغذيه مناسبي براي فرد سالمند و يا بيمار تهيه مي كند، پرستاران در منزل مي توانند در صورت نبود شما براي مراقبت از بيمار حضور داشته باشند. اين مراقبت هاي پرستاري را در خانه شما انجام مي شود زيرا فرد بيمار با حضور در جمع عزيزان خود علاقه به بهبودي پيدا مي كنند، پرستاري در منزل همينطور به مديريت شرايط سلامت فرد براي جلوگيري از بستري شدن در بيمارستان كمك مي كند و همچنين مي تواند به ارائه مراقبت هاي بهبودي در منزل پس از بستري شدن در بيمارستان كمك بسياري كند.

  • بررسي رژيم غذايي
  • اندازه گيري فشار خون، دما، ضربان قلب و تنفس
  • پيروي از دستورات و نسخه هاي پزشك
  • بررسي ايمني بيمار در خانه
  • مهيا كردن تجهيزات پزشكي براي بهبودي فرد
  • همراهي و هم صحبت شدن با فرد
  • و از همه مهمتر به طور مرتب با پزشك هماهنگ كنيد تا يك دوره مراقبت بهداشتي مناسب را ارائه دهيد

هزينه پرستار در منزل

اغلب خانواده هايي كه در سالمند در منزل دارند نيازمند به مراقبت و پرستاري با توجه شرايط جسماني و روحي فرد هستند، موسسه پرستاري مهرگان نو با اعزام پرستار سالمند اين اماكن را براي شما فراهم ميسازد تا بهترين مراقبت هاي بهداشتي و پزشكي را در منزل خود دريافت كنيد. انواع خدمات ارائه شده توسط اين موسسه براي سالمندان شمال موارد زير است.

استخدام پرستار در منزل

  1. پرستاري از سالمندپوشكي
  2. پرستار بيمار پاركينسون
  3. پرستار بيمار كرونايي

چه خانواده‌اي شلوغ باشيد كه به طور دوره‌اي به پرستار نياز داريد، يا اگر در تنگنا هستيد و نياز به مراقبت مطمئن از كودك داريد، موسسه ما مي‌تواند كمك فراواني كند با يك پرستار بچه يا پرستار اختصاصي كه شما و خانواده تان نه تنها راحت، بلكه تحت تاثير قرار مي‌دهيم، هماهنگ مي‌كنيم. از اولين تماس تلفني شما، فرآيند منحصر به فرد ما، از جمله، نيازها و انتظارات را در نظر مي گيرد تا خانواده شما را با بهترين تناسب ممكن مطابقت دهد تا بهترين نگهداري از كودك يا نوزاد شما انجام شود.

استخدام پرستار در منزل كرج

دامنه خدمات مراقبت هاي بهداشتي خانگي كه يك بيمار مي تواند در خانه دريافت كند نامحدود است. بسته به وضعيت هر بيمار، مراقبت ها مي تواند از مراقبت هاي پرستاري تا خدمات پزشكي تخصصي، را شامل شود.خانواده ها از آنجايي كه توانايي و دانش كافي براي نگهداري و مراقبت اي پرستاري و پزشكي از فرد را ندارد نياز به يك پرستار ساعتي يا شبانه روزي در منزل دارند.

حقوق پرستار در منزل

خدمات پرستاري در منزل چگونه است؟

  • كنترل علائم حياتي
  • نگهداري از سوند و كولوستومي ادراري
  • مراقبت و انجام امور نظافتي و شخصي فرد مانند تميز كردن و استحمام بدن
  • انجام امور تزريقات، داروهاي موضعي و ساعتي
  • آموزش نكات مراقبتي به خانواده فرد
  • برنامه ريزي براي تحرك و ورزش فرد (پرهيز از كم تحركي)
  • جلوگيري از ايجاد زخم بستر در بيمار سالمند
  • چك كردن اكسيژن خون، استفاده از مانيتورهاي قلبي

هزينه و قيمت پرستار در منزل

به دليل افزايش هزينه هاي بستري در بيمارستان، در دسترس بودن خدمات مراقبت هاي بهداشتي با كيفيت و تقاضاي سالمنداني كه محيط آشنا را به بيمارستان ها و خانه ي سالمندان استريل ترجيح مي دهند خدمات پرستاري در منزل بهترين گزينه براي افراد و خانواده ها مي باشد.

هزينه خدمات پرستاري مراقبت در منزل وابسته به وضعيت بيماري و مدت زمان خدمات ارائه شده متغير مي باشد در نگاهي ديگر مي توان گفت قيمت پرستار در منزل كرج نسبت به بستري شدن در بيمارستان چيزي مابين 20 الي 50 درصد ارزان تر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.